6. srpna 2014

Pick Me a Book: srpen 2014

Pick Me a Book je něco na styl Měsčního Párování od Ven, ale jde vlastně o to, že já dám každý měsíc několik knih na výběr a vy zvolíte tu knihu, kterou si ten daný měsíc přečtu a následně i zrecenzuji. Proč jsem se rozhodla pro vytvoření Pick Me a Book? No, já se nikdy nedokážu rozhodnout, jakou knihu si mám přečíst a už nějakou dobu preferuji, když mně někdo knihu doporučí a/nebo vybere. 

A protože stále běží můj letní projekt Summer with Contemporary, tak tento měsíc na výběr budou pouze contemporary knihy! Když kliknete na obálku, přesměruje vás to na goodreads stránku dané knihy.

Seznam knih pro tento měsíc

   

Tak kterou knížku bych si měla tento měsíc přečíst? Hlasujte v anketě! A protože vím, že je někdy těžké vybrat pouze jednu knihu, tak máte možnost hlasovat i pro více knih.

Hlasování potrvá do 9. srpna 2014
Kterou knihu bych jsi mela precíst v srpnu 2014?
Unteachable
Bad things
Wild Cards
All the Pretty Lies
Poll Maker

5 komentářů:

  1. Z těchto knížek jsem hlasovala pro All the pretty lies, ale sama bych si asi nevybrala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to mi připomíná E_V_E, ta má myslím Pikaču vyberá :D Ale já rozhodně hlasuju za Unteachable. Teď jsem to začala číst a vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potom mně musíš říct, jak se ti to líbilo! :) Já na to zatím slyšela jen kladní ohlasy.

      Vymazat